To już jest koniec....

Aktualności

Tym razem do Warszawy

17.11.2021r. o godzinie 5.30 silna grupa pod wezwaniem -2 ab i 2bb - wyruszyła w ostatnią już podróż w ramach realizacji projektu integracji klas finansowanego przez Starostwo Powiatowe w Poznaniu  - TYM RAZEM - DO STOLICY!
Pandemia deptała nam po piętach, ale udało się - Stadion Narodowy zwiedzony,  Sala kryształowa zaliczona, zabytki rozpoznane  a fantazja pobudzona w Centrum Nauki Kopernik.
Dziękujemy Panu Staroście, Dyrekcji Szkoły, pracownikom działu księgowości oraz pracownikom sekretariatów,  a w szczególności etatowym opiekunkom - pani Joannie Białachowskiej oraz pani Weronice Hańczyk no i oczywiście niezastąpionej pani Grażynce Zawal - za relacje na bieżąco z naszych wyjazdów. Ponadto dziękujemy pani Danucie Borejszy-Wysockiej, Izabeli Staroście-Byczyńskiej oraz księdzu Waldemarowi Myce.
Polecamy organizatora naszych niezapomnianych wyjazdów - Biuro podróży Bakajana pani Agnieszki Idkowiak i dziękujemy za wspaniałą współpracę.

Życzymy sobie kolejnych udanych wyjazdów - z mamy nadzieję - nowym dofinansowaniem.

Violetta Pawlak
                                                                                                                  Małgorzata Krzysztoń

Poniżej znajdują się  relacje z pozostałych wypraw integracyjnych relacjonowanych na bieżąco na szkolnym  fb. Tam też znajduje się  fotodokumentacja wszystkich  wycieczek.

Wyprawa do Krakowa

Pewnie każdy z Nas zatrzyma w pamięci inne chwile z wycieczki do Krakowa. Jedni zapamiętają przekroczenie obozowej bramy Auschwitz i przejmującą opowieść przewodnika o mrocznych czasach Holocaustu inni eksponaty i ciekawostki opowiadane w Muzeum Lotnictwa Polskiego. A może w pamięci zostaną spacery po rynku krakowskim wieczorową porą w blasku księżyca lub jak kto woli, w świetle południowego słońca w towarzystwie pani przewodnik i krakowskich gołębi. I jeszcze fotka z ziejącym ogniem smokiem, przepiękne wnętrze kościoła Mariackiego, próba rozbujania dzwonu Zygmunta czy groby naszych protoplastów. Wieczorne śmiechy w portierni Moon Hostel, dłuuuga podróż z panem Maciejem i tysiące innych.
Wszystkie te wspomnienia z wycieczki są dzięki sfinansowaniu przez Starostwo Powiatowe projektu Integracji klas.

Violetta Pawlak
Małgorzata Krzysztoń

Uczeń z pasją i ze smakiem w Toruniu
Pani Pawlak wycieczkę do Torunia zorganizowała,
razem z uczniami z pasją i ze smakiem pierniki wypiekała.
Przysiąc musieliśmy, że receptury nie skradliśmy.
Chłopami i dziołchami byliśmy
i przyprawy piernikowe poznaliśmy.
Niewidzialny dom zobaczyliśmy
i jak niewidzący świat postrzegaliśmy.
Dom Mikołaja Kopernika zwiedziliśmy
i się sporo rzeczy o nim dowiedzieliśmy.
Pan kierowca jak Kubica do Fortu IV
ulicami Torunia sprytnie pomykał.
Pasjonat militariów po Forcie nas oprowadzał
a, że mili i uprzejmi byliśmy,
to w pamięci jego zostaliśmy
i sweet focie z nim zrobiliśmy.
W Forcie spaliśmy
i jak żołnierze godnie się reprezentowaliśmy.
Pilot Krzysiu po Toruniu nas oprowadzał
i kulinarne perełki wskazał.
Pani Borejsza i Starosta-Byczyńska też tam były
i nas w nocy przytuliły.
Kuchnia Murowana cały Toruń zwiedziła
i się nieźle tam bawiła.
Wycieczka dofinansowana przez Starostwo Powiatowe w ramach projektu integracyjnego.

Jeśli integracja to tylko w Zatorze! Klasa 2BSO podbijała Kraków i Energylandię.
Po trudnych doświadczeniach lockdownu, który utrudnił integrację zespołu, wsparcie finansowe szkoły oraz środków powiatu poznańskiego, wkład rodziców pozwoliły na realizację wyjazdu klasy 2 BSO, który odbył się w dniach 7-8 października. Wraz z wychowawcą Anną Stefańską i doradcą zawodowym Małgorzatą Krzysztoń, grupa uczniów odbyła długi spacer po Krakowie, gdzie oprócz integracji, posmakowano również pyszności krakowskiego rynku, zapachów Sukiennic, klimatu Wawelu oraz roślinności Plant. Wieczorny i nocny pobyt w hotelu, służący odpoczynkowi oraz budowaniu relacji został wykorzystany maksymalnie. Pełni sił i zapału dotarliśmy do bram Energylandii. Zabawy nie było końca, odwaga wycieczkowiczów, wzajemne wsparcie, okraszone tamtejszym klimatem dyń, spowodowały, że do szkoły wrócił inny zespół - pewny, zjednoczony, zintegrowany, ale różnorodny i indywidualny. I taki był cel.

TEJ, WIARA, ZGADNIJCIE, GDZIE MY BYLI?
Słonecznie, edukacyjnie i smacznie- tak można powiedzieć o wyciecze do Poznania klas drugich Branżowej Szkoły I Stopnia.
Wycieczka była sponsorowana przez Starostwo Powiatowe w ramach projektu Integracja uczniów.
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za humor, młodzieńczą radość i otwartość umysłów.

Copyright © 2018 | www.zsbolechowo.pl | All Rights Reserved!